سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانشگاه زندگی

جویس مایر کیست؟

    نظر

جویس مایر در تاریخ 4 ژوئن 1943 میلادی معادل با 13 خرداد 1322 در جنوب سنت لوئیس بدنیا آمد. پائولین جویس مایر نویسنده پرفروش، سخنران و معلم معنوی است. او بیشتر زندگی خود را وقف تدریس و سخنرانی درمورد کلام خداوند کرده است.

جویس مایر

پس از تولد جویس مایر، پدرش به ارتش رفت تا در جنگ جهانی دوم شرکت کند. جویس مایر در مصاحبه‌های خود گفته است که پدرش به او تجاوز جنسی می‌کرده و این تجربه تلخ خود را با مردمان بسیار زیادی به اشتراک گذاشته است.

جویس مایر از دبیرستان فنی اوفالُن فارغ التحصیل شد و پس از مدت کوتاهی با یک فروشنده اتومبیل ازدواج کرد.

این ازدواج فقط 5 سال دوام داشت. جویس مایر معتقد بود که شوهرش بارها به او خیانت کرده و او را وادار کرده‌است که از محل کارش، چک لیست حقوق را از کارفرمایش بدزدد. جویس مایر هم اینکار را انجام داد و با این پول دزدی برای تعطیلات به کالیفرنیا رفتند؛ البته چندسال بعد جویس مایر تمام این پول را به کارفرمایش برگرداند. بعد از اینکه جویس مایر از همسر اولش طلاق گرفت، با دِیو مایر آشنا شد و در تاریخ ژانویه 1967 میلادی با هم ازدواج کردند.

صبح یک روز در سال 1976 که جویس مایر در حال رفتن به سر کار بود به شدت دعا میخواند و آن هنگام شنید که گویی خداوند نام او را صدا می‌زند. در این باره می‌گوید:

"...من هیچ دانشی نداشتم، به کلیسا نمی‌رفتم و در زندگی‌ام مشکلات بسیار زیادی داشتم و به کسی نیاز داشتم که به من کمک کند که ناگهان آن صدا را شنیدم..."

جویس مایر، در ابتدا، کار موعظه‌گری خود را از کافه تریای محله خودشان شروع کرد. بعد از آن در کلیسایی در شهر فنتون به کار خود ادامه داد. همچنین شروع به پخش برنامه رادیویی 15 دقیقه‌ای در ایستگاه رادیویی سنت لوئیس کرد.

جویس مایر در سال 1985 از کلیسا استعفا داد و بصورت انفرادی کار موعظه گری خود را ادامه داد.

در سال 1993 به پیشنهاد دِیو، جویس مایر شبکه تلویزیونی خود را با عنوان "زندگی شاد روزانه" راه اندازی کرد که این برنامه با 61 زبان مختلف در بیش از 1000 ایستگاه تلویزیونی و رادیویی پخش می شود. در سال 2002 ناشر کتابش، به جویس مایر 10 میلیون دلار برای پرداخت حق چاپ پرداخت کرد.
 
داستان زندگی جویس مایر

به گفته جویس مایر، پدرش بیش از 200 بار به او تجاوز کرده بود. پدری که قرار بود به او اعتماد کند و تکیه‎گاهش باشد، پدری که باید او را حفظ می‌کرد به جویس مایر تا سن 18 سالگی تجاوز می‌کرد. در حالی که جویس مایر، دوران کودکی و جوانی سختی را گذراند اما در رابطه با خداوند روح خود را ترمیم داد.
جویس مایر می‌گوید: می دانم که خدا مرا از آن شرایط سخت تجاوز پدرم به من، خارج نکرد ، اما او به من قدرت داد تا از این طریق عبور کنم. خدا نقشه ای داشت. خداوند آنچه را که شیطان به معنای آسیب و شکست به من رساند ، برداشت و آن را به خوبی و خیر تبدیل کرد." جویس مایر یک برادر با نام دیوید هاچیسون دارد.
 
همسر جویس مایر کیست؟ فرزندان جویس مایر

همسر جویس مایر، دیو مایر متولد 1967 می باشد. دیو و مایر بیش از پنجاه سال است که با هم ازدواج کرده اند و چهار فرزند به نام های لئورا، دیوید، دانیل و سندرا و 11 نوه دارند.
 
دارایی‌های جویس مایر چقدر است؟ (ثروت جویس مایر)
با توجه به گزارش وب سایت (ارزش خالص دارایی‌های سلبریتی‌ها) ارزش خالص دارایی جویس مایر 8 میلیون دلار است. (در جای دیگر ارزش خالص دارایی‌های او را 25 میلیون دلار تخمین زده‌اند) او صاحب چندین خانه است و با جت شخصی خود سفر می‌کند و به خاطر داشتن این نوع سبک زندگی، مورد انتقاد بعضی از افراد قرار گرفته است و در پاسخ گفته است برای نعمت‌ها و برکت هایی که خداوند به انسان می دهد نیازی نیست از کسی عذرخواهی کنم.
 
معرفی کتاب‌های جویس مایر

جویس مایر، نویسنده کتاب های زیادی می باشد که پنج مورد از این کتاب ها جزو کتاب های پرفروش نیویورک تایمز به شمار می آیند. در ادامه دو کتاب پرفروش از جویس مایر را معرفی می‌کنیم.
مخاطبان جویس مایر بسیار زیاد هستند چون سخنرانی هایش را با تکنیک های فن بیان با جذابیت به خصوصی همراه می کند طوری که وقتی پای صحبت های او می نشینید گذشت زمان را احساس نمی کنید.

کتاب های چاپی و دانلودی جویس مایر را از کجا تهیه کنم؟

کتاب های بسیار کمی از خانم جویس مایر در ایران ترجمه شده است. دو کتاب پرفروش و نایاب از ایشان توسط تیم ترجمه سایت مثل خورشید برای شما عزیزان ترجمه شده است. این دو کتاب در هیچ سایت دیگر و فروشگاه کتابی موجود نیست و برای تهیه این دو کتاب فقط می توانید از طریق سایت مثل خورشید تهیه کنید. کتاب چگونه هدایت‌های خداوند را دریافت کنیم و کتاب قدرت دعای ساده دو کتاب پرفروش و محبوب از جویس مایر هستند که هم اکنون می توانید از سایت مثل خورشید تهیه کنید.

https://meslekhorshid.com/product-category/masters-of-self-improvement-and-spirituality/joyce-meyer-all/

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.joycemeyerministries.app&hl=en&gl=US

https://twitter.com/joycemeyer?lang=en