سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانشگاه زندگی

زندگینامه تی دی جیکس + کتابها و سمینارهایش

    نظر

تی دی جیکس یکی از موفق‌ترین سخنرانان و کارآفرینان جهان، همان کسی است که روزی به دلیل اختلالات گفتاریش نمی‌توانست جلوی جمعیتی از مردم صحبت کند. مردی سیاه پوست با هیکلی تنومند و البته صدا و زبانی رسا که امروزه الهام‌بخش بسیاری از مردم در سراسر دنیاست. در زندگی او نکات جالبی وجود دارد که می‌تواند هر انسان ناامید و بی‌انگیزه‌ای را زنده کند. تحقیقات نشان داده است نه‌تنها در آمریکا، بلکه او در سراسر دنیا طرافداران زیادی دارد. علاوه بر این، او الهام‌بخش انسان‌ها و کارهایی بزرگ نیز بوده است. در این مطلب قصد داریم ابعاد مختلف زندگینامه تی دی جیکس و بیوگرافی تی دی جیکس را زیر ذره‌بین ببریم. بعد از آن، کتاب تی دی جیکس و نحوه دانلود کتاب تی دی جیکس را بیان می کنیم.


 منبع: https://en.wikipedia.org/wiki/T._D._Jakes

تی دی جیکس کیست؟


تی دی جیکس

توماس دکستر جیکس یا T. D. Jakes کشیش، نویسنده و فیلمساز اهل ایالات متحده آمریکا است. زندگی این فرد به عنوان یک سیاه‌ پوست در کشوری مانند آمریکا که نژادپرستی همچنان پدیده‌ای رایج است، با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بوده است. مراسمات سخنرانی او در مکان‌های مذهبی مانند کلیساها و سالن‌های همایش در آمریکا همواره بینندگان متعددی دارد.

او امروزه یکی از موفق‌ترین سخنرانان انگیزشی در دنیا است که با صدا و فن بیان رسا و قدرتمند خود هر مخاطبی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. شاید شما هم، تاکنون قطعه‌هایی از سخنرانی‌های او را در شبکه‌های اجتماعی مانند یوتیوب یا اینستاگرام دیده باشید. او واقعا یک سخنران فوق‌العاده است و می‌تواند تفاوت زیادی در نگرش انسان به مشکلات، زندگی، امید، خداوند، شجاعت و… ایجاد کند.

اما آیا او از روز اول در همین سطح بالای موفقیت بوده است؟ خیر! مطالعه زندگینامه تی دی جیکس می‌تواند روند رشد و موفقیت او را نشان دهد. توماس در طول زندگی خود مشکلات عدیده‌ای داشته است که یکی از بزرگ‌ترین آن‌ها اختلالات گفتاری و زبانی او بوده است. اگر می‌خواهید بدانید که او چگونه به این جایگاه رسیده است، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

او در صحبت‌هایش با Christianity Today به مواهب معنوی و قدرت خداوند اشاره می‌کند و می‌گوید:

«زمانی که فردی وارد زمان‌بندی و هدف خداوند برای زندگی خود می‌شود، خداوند این قدرت را دارد که حتی با وجود ظرفیت کم و پایین آن شخص، او را به بالاترین درجات و پتانسیل برساند. فقط به این دلیل که چنین فردی حاضر است خود را در اختیار و طاعت خداوند بگذارد.»

 

برای مطالعه کامل این مقاله وارد سایت مثل خورشید شوید.