سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانشگاه زندگی

کتاب کدهای انرژی - دکتر سو مورتر

کتاب کدهای انرژی (سیستم 7 مرحله‌ای برای بیداری روح، شفای بدن و داشتن بهترین زندگی) نوشته دکتر سو مورتر برای اولین بار توسط سایت مثل خورشید و مترجمان زحمتکش این سایت برای شما عزیزان تهیه و گردآوری شده است.

https://www.amazon.com/Energy-Codes-7-Step-System-Awaken/dp/1501169300

https://meslekhorshid.com/product/energycodesbook/


نظر بعضی از نویسندگان و سخنرانان معروف و مشهور درمورد کتاب کدهای انرژی نوشته دکتر سو مورتر

کتاب کدهای انرژی

“کتاب کدهای انرژی بینش‌هایی عمیق و تکنیک‌هایی کاربردی و قدرتمند ارائه می‌دهد که به شکلی ماهرانه دنیای علم و معنویت را که همواره به هم آمیخته‌اند، با هم ادغام می‌کند تا به آشکارسازی حقیقت وجودی و عمق شکوه و عظمت ما کمک کند. در این کتاب خارق‌العاده، دکتر سو مورتر به شما کمک می‌کند تا زندگی کامل‌تری داشته باشید و توانایی‌های واقعی خود را متجلی کنید.”

جک کنفیلد- نویسنده‌ی مجموعه کتاب‌های سوپ جوجه برای روح و کتاب اصول موفقیت: چگونه از جایی که هستی به جایی که می‌خواهی برسی.

“دکتر سو مورتر، در این کتاب فوق‌العاده قدرتمند پلی به قلمروهای علم، معنویت و تحول فردی حقیقی می‌زند. سال‌ها تحقیق، بررسی و ممارست او زندگی شما را در جهت مثبت و نیکویی تغییر خواهد داد. وقتی از این ابزارهای عملی و اثبات شده استفاده کنید، ذهن، بدن و واقعیت خود را بهبود می‌بخشید.”

دکتر جو دیسپنزا- نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز.

“کتاب کدهای انرژی دکتر سو مورتر، در دلِ تغییر فزاینده در سلامت و آگاهی بشر، زمینه‌ی جدیدی را با رویکردی چند زمینه‌ای برای شفا و بهبودی ایجاد می‌کند. او با آمیختن هنرهای حرکتی یوگا و تنفس انرژی‌بخش، باور عمیق و مراقبه‌های گسترده در قلب، خوانندگان خود را به بزرگترین تجربه‌ی شفابخشی – خیزش ذهن به کشف فزاینده‌ای از روح و رسالت می‌برد.”

جیمز ردفیلد- نویسنده‌ی پرفروش شماره‌ی یک نیویورک تایمز برای کتاب پیشگویی سِلستین

“کتاب کدهای انرژی، کتابی برجسته و قابل استفاده و مملو از اصول و تمریناتی قدرتمند، عمیق و تحول‌آفرین است که هم قابل فهم هستند و هم مناسب. دکتر سو مورتر انسانی فهمیده و روشنفکر است که بین آسمان و زمین پل می‌زند و ما را کاملاً به خلاقیت خودمان دعوت می‌کند. من شدیداً مطالعه‌ی این کتاب را توصیه می‌کنم.”

آنیتا مورجانی- نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز.

“دکتر سو مورتر در کتاب کدهای انرژی به طرز ماهرانه‌ای معنویت و علم را ادغام می‌کند به همان شکلی که زندگی در حال تغییر است. دکتر سو سال‌ها تحقیق و تجربه‌ی خود را در این کتاب یاری‌بخش قرار داده است که هیچ کتاب دیگری به مانند این کتاب به تحول شما کمک نخواهد کرد. شما هم اکنون کلیدی قدرتمند برای تحول واقعی در دستان خود دارید. از آن استفاده کنید.”

مایکل برنارد بِکویت- نویسنده کتاب آزادی روحانی و کتابِ راه و رسم زندگی با قوه‌ی شهود